Εργαλεια SEO WEB
Greek Social Media
|
Home SEO Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) στο SEO και η σωστή χρήση τους στα άρθρα
H κατάλληλη θέση για τις λέξεις-κλειδιά (keywords), μέσα στα άρθρα για αποτελεσματικό SEO
- Στο url της ιστοσελίδας θα πρέπει να υπάρχει η λέξη-κλειδί (keyword)
- Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) που μας ενδιαφέρουν θα πρέπει να βρίσκονται απαραίτητα στον τίτλο του άρθρου
- Η λέξη-κλειδί (keyword) θα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη η την δεύτερη πρόταση του άρθρου
- Η λέξη-κλειδί (keyword) ή θα πρέπει να βρίσκεται στο μέσο της πρώτης παραγράφου
- Μια σχετική εικόνα θα είναι καλό να τοποθετηθεί στην πρώτη παράγραφο με μία ALT tag, η οποία θα περιέχει την λέξη-κλειδί (keyword) η ονομασία του αρχείου αυτού να περιέχει την λέξη-κλειδί (keyword)
- Η λέξη-κλειδί (keyword) ή συναφείς λέξεις-κλειδιά (keywords) θα πρέπει να βρίσκονται απαραίτητα και στην δεύτερη και τρίτη παράγραφο του άρθρου
- Η λέξη-κλειδί (keyword) θα πρέπει να υπάρχει και στην τελευταία πρόταση του άρθρου
- Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) μέσα στο άρθρο θα πρέπει να έχουν την σωστή αναλογία στην πυκνότητα, συχνότητα, και γειτνίαση μεταξύ τους για καλύτερο SEO, την σωστή παρουσίαση του άρθρου στον επισκέπτη αλλά και την αποφυγή να θεωρηθεί από τις μηχανές αναζήτησης σαν spam
Οδηγίες και τεχνικές SEO βελτιστοποίησης για τις λέξεις-κλειδιά (keywords)
- Η λέξη-κλειδί (keyword) μέσα στον Τίτλο, title tag: Τα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζουν πάντα τον τίτλο (title tag) σαν τίτλο της ιστοσελίδας. Συνεπώς ο τίτλος θα πρέπει να είναι σύντομος και να περιέχει 6-12 λέξεις, το ιδανικό είναι το σύνολο 65 χαρακτήρων μαζί με τα κενά διαστήματα. Η λέξη-κλειδί (keyword) μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε αλλά κατά προτίμηση στην αρχή
- Η λέξη-κλειδί (keyword) στις παραγράφους (headings): Η τοποθέτηση των λέξεων-κλειδιών (keywords) στην παράγραφο (heading) H1 tag, αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο SEO, αλλά θα πρέπει και το σύνολο του περιεχομένου του άρθρου να έχει συνάφεια με αυτές τις λέξεις-κλειδιά (keywords)
- Η λέξη-κλειδί (keyword) μέσα στο domain name: Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για το SEO είναι να υπάρχει η λέξη-κλειδί (keyword) μέσα στο domain name, αυτό βοηθάει πολύ στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης αλλά και στην ευρετηρίαση των σελίδων για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που μας ενδιαφέρουν
- Η πυκνότητα (density): Ένας πολύ βασικός παράγοντας στο SEO είναι η πυκνότητα που έχουν οι λέξεις-κλειδιά (keywords) μέσα στο περιεχόμενο του άρθρου. Θα πρέπει η πυκνότητα (keyword density) που θα έχουν οι λέξεις-κλειδιά (keywords), να κυμαίνεται κάτω από το 10%. Για 2-3 στοχευμένες φράσεις λέξεις-κλειδιά (keywords) ιδανική αναλογία είναι 6-7% και για τις δευτερεύουσες συναφείς λέξεις-κλειδιά (keywords) 1-2%
- Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) στο ALT tags: Οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν την δυνατότητα για την ώρα να διαβάσουν κείμενο και για αυτό οι απαραίτητοι χαρακτηρισμοί και περιγραφές για τις εικόνες του κειμένου τοποθετούνται στις ετικέτες ALT tags, ένας επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας του SEO τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν και λαμβάνουν υπόψη τους. Σε κάθε εικόνα είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούνται 2-3 στοχευμένες φράσεις λέξεις-κλειδιά (keywords)
- Η εγγύτητα ή γειτνίαση (proximity) για τις λέξεις-κλειδιά (keywords): Το πόσο κοντά θα βρίσκονται 2 ή περισσότερες από τις στοχευμένες φράσεις λέξεις-κλειδιά (keywords) μέσα στο κείμενο λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τις μηχανές αναζήτησης. Όσο πιο κοντά βρίσκονται οι λέξεις-κλειδιά (keywords) τόσο καλύτερα αποδίδουν στην κατάταξη. Αν μπορούν να βρίσκονται δίπλα μεταξύ τους, χωρίς να παρεμβάλετε άλλη λέξη είναι το ιδανικό του συντελεστή της γειτνίασης (proximity)
- Το όνομα του αρχείου των εικόνων και οι λέξεις-κλειδιά (keywords): Είναι πολύ σημαντικό τα ονόματα των αρχείων των εικόνων να είναι συναφή με τις στοχευμένες φράσεις λέξεις-κλειδιά (keywords) του κειμένου πχ keywords.jpg
- Χρήση μεγάλων (long tail keywords) λέξεων-κλειδιών: Έχει παρατηρηθεί ότι οι μεγάλες και μακρόσυρτες λέξεις, οι οποίες έχουν και χαμηλότερο ανταγωνισμό αποδίδουν καλύτερα και επιτυγχάνουν υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη
- Συνώνυμες λέξεις-κλειδιά (keywords): Η χρήση συνωνύμων λέξεων είναι ένας πολύ αποδοτικός τρόπος για την επίτευξη υψηλών κατατάξεων ιδιαίτερα σε Αγγλόφωνες ιστοσελίδες
|
|
Ας το κάνουμε πιο "προσωπικό" και ας μην βοηθάει τόσο την κουβέντα.
Διαθέτω προϊόντα Herbalife. Είχα φτιάξει ένα site το eshopherbalife.com
Υπήρχαν διάφορες αντιδράσεις και έτσι η εταιρεία απαγορεύεσαι την λέξη herbalife σε domain name.
Αυτή την στιγμή έχω επιλέξει το http://www.fit-4-all.gr
Πόσο μπορεί να επηρεάζει την καταταξη ότι δεν έχω την λέξη κλειδί μέσα στο URL?